Japp

Livet på landet fortsätter. Igårkväll runt halv 7 någonstans bestämde sig Frida, Traktoremma, Sara, Hanna och jag för att vi skulle klappa får. Så vi kastar oss in i hagen som jag gick igenom häromdan och möts av typ 8123490 får. Tyvärr var fåren oerhört rädda för oss men då kom sheepmanship-frida och KASTADE SIG UT I FARAN, sen blev fåren våra homies. Det var rätt trevligt.

Nu har jag mattelektion och ja, ser snäll ut osv. Alldeles strax börjar min engelska där vi ska spela in en talkshow, haha. Vi har nog det finaste upplägget någonsin.

1. Någon slags parodi på en man som har misshandlat sin fru.
2. En intervju med Paris Hilton
3. Botoxreklam med hjälp av lite tejp
4. "Hur jag blev en katt" där jag ska intervjua mig själv haha.
5. Bogereklam. (Dvs madsen är utklädd till boge, vi andra till fiskar)
6. Mystiska intervjuer med bönder

+ att vi någonstans i detta ska få in 2 dansande skaldjur?! Som ska dansa till sexyback!? Förstår inte riktigt grejen med min klass ibland, men det är rätt fint ändå.

Om 2 veckor är livet fint, måste söka ledigt idag. HEHEEHEH

Kommentarer
Postat av: marie

jag kan dansa som ett skaldjur till sexyback!

2009-05-14 @ 11:11:51
URL: http://bapaba.blogg.se/
Postat av: ellinor

hahahahha älskar dig sally så jävla kul hallaa snakka med din pappa om skjuts takk så mkt takk hejdå puss

2009-05-14 @ 12:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0