I hope you, remember me.

Ni som lider av höra LIDANDE, läs inte:

Tio-minuters paus från mitt vidriga engelskapluggandet.
Kommer ingen vart. Är seriöst handikappad när det gäller grammatik.
Denna veckan har varit så jävla pissdålig.
och nästa kommer också vara så jävla skitdålig för matteprov på 5 kapitel på måndag och jag är efterbliven när det gäller andragradsekvationer och expontitalngntingskitshjsjsj.
så denna helg är så </3
förutom imorgon! då kommer tajanadarling hit och vi ska äta våfflor. och plugga. snyft.



Kommentarer
Postat av: tajana

jag skulle precis skriva en hatkommentar och säga att jag inte vill komma till dig längre men ok du älskar mig då kommer jag <3<3<3<3<3

lidande xsnöflickax

2009-03-05 @ 22:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0