ehehe

Okej samma sak som jag nyligen skrev på min bilddagbok:

Jag bor i Skövde igen och i sommar så jobbar jag som en riktig arbetare, men vill ni träffa mig bör ni anmäla er nedan. Jag finns tillgänglig dessa datum:

29:e och 30:e juni
5:e, 6:e, 10:e, 11:e, 12:e, 16:e, 17:e, 18:e, 21:a, 22:a och 23:e juli
7:e, 8:e, 9:e, 12:e och 13:e augusti


Förslag på vad som kan göras:
- Åka till Gröna Lund/Liseberg/Skara Sommarland/Kolmården ehehe
- Åka till Stockholm och chilla i Kristineberg
- Grilla i Helensparken
- Vara filosofiska på mitt tak
- Åka Västergötland runt IGEN
- Andra saker

 

Några fina förslag?


Kommentarer
Postat av: tajana

Komma till mig, titta på dålig amerikans film och äta chips. Du kan inpulsåka till gbg när som sålänge det inte är en dag jag jobbar på. Jag har inga fasta tider så ja, hör av dig ca en timme innan.



Typ 23 eller 22 juli låter fint faktiskt. Kan vara "sjuk" då. Boka in mig valfri av de dagarna. Jag kan också åka över till dig då jag langar fritidskortet. PUSS

2009-06-12 @ 00:56:54
Postat av: marie

jag vill gärna ses någon dag och filosofera på ditt tak, kanske med picnic!

2009-06-13 @ 22:57:06
URL: http://bapaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0