dinosaurie

En gång red jag på en häst som såg ut med en dinosaurie. Min mamma är filmarN så ni får se ett typ halvt hopp. SPÄNNANDE NOG.



Jag lever förresten inte längre. Har typ inget socialt liv utan bara jobbat jobbar jobbar. Fast har haft ett par trevliga senaste dagar. OCH HÄR KOMMER DEN, SOM NI ALLA SAKNAT. LISTAN!!!!!11111111111

1. Jag var hemma hos Kajsa i lördags. Jag och ellinor badade typ klockan halv 12 i Sjötorpa, det var nice. Sen promenerade vi till bussen och det var inte nice. Men okej hela kvällen var rätt fin.
2. Jag har typ chillat i helensparken med Ellis, Jasmine, Susanna och en packad Tilda, det var spännande.
3. Jag har idag suttit med Lina och Caroline i helensparken IGEN och myst. Caroline var oerhört intresserad av hur intellektuell jag är och tog därför upp boken som låg i min väska, men innan det frågade hon vad jag läste. När det visade sig att det var en Kalle Anka-pocket skrattade hon åt mig.
4. Jag är just nu hos min mamma i Norrköping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0