hahahahahahha alltså mitt liv är så misär

Okej en fin lista.

1. JAG HADE ALDRIG SÖNDER MIN NOKIA 3310, jag hade bara inte stoppat in laddaren i väggen och därför gick den inte att starta hahahaha. Mitt snakerekord är kvar, jag har kvar alla nummer, alla har mitt nummer, JAG ÄR INTE ONÅBAR LÄNGRE ÄLSKAR MITT LIV WOHO.
2. Igår var det fångarna på sommarland, det var för sjukt för att berätta om och jag mår typ dåligt bara jag tänker på det för ja, jag var ute i typ bikini och tröja från 8 på kvällen till halv 1, det spöregnade, vi badade, jag var nära att äta spya frivilligt hahaha och allt var bara sjukt och misärigt. Fast ja, det var rätt kul ändå.
3. Idag är jag sjuk, i benämningen ingen röst, helt uppsvullen hals, inget lukt- eller smaksinne och huvudvärk. najs. Detta bådar inte så gott inför mina helgsplaner.
4. Imorgon åker jag till Kristianstad för att chilla med Andrea, bästa livet helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0