dröm

okej jag hade en jättekonstig men rolig dröm inatt.

drömde att min syster var på besök hos mig, fast det var inte min syster utan min brors gamla flickvän. och ja det var festival i norrköping, nere vid centralen. och ja min "syster" och hennes kompis var nere vid spåren och jag bara okej tja. då började de bjuda mig på cigaretter och jag bara mm okej tja HEJ. sen så gick vi mot festivalområdet och då så satt jag precis vid scenen på en stol, fast med ryggen mot scenen. och så var det tydligen jens lekman på scen och han gillade tydligen inte applåder. och så satt martin i min förra klass i publiken och så började han applådera när det var slut och jag blev så besviken. sen visade det sig att det inte var jens på scen utan st vincent?!?!?!? och så försvann mitt tågkort och jag bara BUHUHUHUHU. :( sen ringde min pappa och väckte mig.

vill ha sommar.

Kommentarer
Postat av: tobi

ohhhhhh st. vincent underbart <333

2009-01-11 @ 15:30:30
URL: http://dizzymrbusy.blogspot.com
Postat av: Anonym

sv: haha, japp... och det finns personer som kommer bli galna på oss xD

2009-01-11 @ 18:50:41
Postat av: Madsen

förra kommentaren va från mig... :P

2009-01-11 @ 18:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0