Helgen

Okej denna helgen har varit lite smått... kaotisk?

Fredag: Jag, Tilda, Lina, Johanna och Tess bestämde oss för att vara roliga och ja. Vi åt pizza, lyssnade på Jimmy Bölja, gick till Lina och lyssnade på musik och dansade och chillade. Sedan gick vi till cafébussen där vi satt typ en timma och fikade, träffade Erik Thorsell och en tjej som jag åkte tåg med för 2 år sen haha, lite smått random. Sedan blev det att promenera hem för mig och Tilda. Väl hemme får vi en lysande idé att vi ska möta Elin och drar ner till rese och så är hon inte där, så vi åker hem till henne och knackar på hennes fönster och så vill hon inte vara med oss?!?!? BORGARE. Sen var klockan 3 när vi var hemma, då åt vi nattmat och sen gick vi och la oss.

Lördag: Tilda och jag hade då tidigare bestämt oss för att åka på en Västergötland-runt-tur, och det gjorde vi! Vi tog oss till Borås, Herrljunga, Alingsås och Göteborg.

Herrljunga: Vi hade befunnit oss i Herrljunga ca 5 minuter, när vi såg ett tåg mot Borås så vi tänkte, varför inte?
Borås: Vi tillbringade 2 timmar i Borås och käkade på donken, där en kille med skidor på fötterna kom in, och ja kollade runt lite det var najssssss.
      
Herrljunga (igen): Efter 2 timmar i Borås åkte vi tillbaka till Herrljunga för att möta upp Albin och ta oss till Alingsås. Tilda och jag gillar inte Herrljunga.
Alingsås: Efter ett trevligt uppmötande av Albin som sa att han satt i vagn 13 när han i själva verket satt i vagn 16 (vad är det för stil!??!) var vi på väg mot Hal-in-sås. Väl framme där ville vi ha nåt att roa oss med, så vi gick till Willys. Där inhandlades det fina saker bland annat pöcko. Vi träffade även en Sebastian där som visade oss sin skola där vi satt och drack pucko och FRÖS IHJÄL. Så Tilda skrev "sociala verktyget was here 21/2-09 i hal-in-sås" på en bänk, sen gick vi mot stationen och höll på att dö av kyla på vägen. Både Albin och vi var nära att missa våra tåg eftersom att det var för kallt för att springa. Men Albin hann med sitt, och som tur var var vårt tåg försenat så vi HANN WOHO. Sen försökte vi tina lite på väg mot nästa hållplats!

Göteborg: I Göteborg mötte vi upp Tobias och Tajana och fick Alexanders kamera, och ja sen åkte vi hem i princip haha :(
   

När vi var tillbaka i världens finaste stad, Skövde, igen så började kvällen spåra. Med hjälp av vår borgarradar så märkte vi att Elin Borgarman kom och mötte upp oss på rese, den tjöt som ett djur! Sedan tog vi oss hem till mig, dit även Cornelia och Ellinor kom. Vi såg på melodifestivalen, chillade, åt väldigt mycket och var relativt JÄTTEKONSTIGA. Slutade med att vi klippte av Ellinor allt hår.

Kommentarer
Postat av: maulin

Sorri att jag inte kunde träffa er igår. Kollade fel buss först så jag var inne vid halv 4, sen stannade jag hos min vän till typ 7 :o

2009-02-22 @ 13:58:01
URL: http://lockhart.blogg.se/
Postat av: taaaaaajaaaaaaanaaaaaaaaaaaaaaaaa

GIUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD VAD SNYGGT HÅR ELLINOR HAR

2009-02-22 @ 14:51:47
Postat av: Tobias

Fan vad kul, och nice att ni kom förbi <3

2009-02-22 @ 17:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0