I guess that you always was on my mind.

är fortfarande sjuk. inte dödssjuk men förjävla förkyld.
försöker nå mami på mobilen men icke! kan ju vara förjävla bra att veta när de kommer hem från le spanien.
vill ha jordgubbs c-vitamin.
måste köpa hårfärg och hämta pengar hos emelie. orkar verkligen inteeeeeeee.
men varför klaga? EGENTLIGEN. jag kommer ha de bästa dagarna snart. imorgon dektetivbyrån och markus krunegård! på torsdag förhoppningsvis liseberg om jag får mitt artistpass och sen broder daniel forever förhoppningsvis igen och bob hund! OCH SEN ÄR DET WAYOUTWEST OCH DÅ KOMMER JAG DÖ. SERIÖST. OM JAG SVIMMAR AV LYCKA, PLOCKA UPP MIG ELLER NGT. ELLER SKOJA. KAN LIGGA DÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0