!??!?!

Jag har inte skrivit här på en månad, lite tragiskt. Snart kommer en enorm emmabodauppdatering, men innan dess ska ni få se lite bilder från vad jag gjort efter emmaboda.


I måndags fikade jag med Frida och Stina på pims. Ljuset därinne var värdelöst och jag orkade inte med blixt, efter typ 100 år av photoshop blev detta den bästa bilden hahaha.

I tisdags blev jag dödssjuk.


Idag blev hundjocke feminist!!!!!!!!!!!!


Sen åkte jag till ellis så vi kunde vara sjuka tillsammans<3<3<3<3 Ellis däckade i gräset


Jag var ute och promenerade med djävulen utklädd till hund, även kallad Rex.


Jättehäftiga Tauberman var där också, så jag lekte lite med min kamera ehehe.


Som sagt, jättehäftig.


Ellinor och Elin lärde mig att rökning dödar. Att vara sjuk är lärorikt alltså. För jag behöver ju verkligen veta det.

Kommentarer
Postat av: Elin

BorgarN är så jävla ball.

rök inte sally, sluta med mig

2009-08-06 @ 01:31:23
Postat av: marie

jag saknar hundjocke!

2009-08-06 @ 15:41:22
URL: http://bapaba.blogg.se/
Postat av: Beata

åh ett Sallybesök i oktober skulle vara awesome! då kanske jag till och med bor i Lund, party party.

2009-08-09 @ 19:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0