Natt

Förstår inte grejen med att jag redan är dödstrött och klockan är halv 2? Min fina dygnsrytm är förstörd, somnar typ halv 12 på helgerna nuförtiden. JÄTTESYND OM MIG, verkligen.

Imorgon skall jag och en massa fina människor samlas och grilla och sånt där. Känner mig fett alternativ och häftig och sånt där. Eftersom att ni vill veta funderar jag på att grilla en vegetarisk schnitzel med ostfyllning!

Idag skulle jag för övrigt åka till Västerås, men jag missade tåget så jag åkte hem till Cornelia istället. Där var jag typ en timma tills jag ångrade mig och åkte till rese och hoppade på nästa tåg mot Västerås eftersom att jag är så rebellisk. Väl framme i staden så umgicks jag med Anna och Dennis vilket inte var det som var tänkt riktigt. Men eftersom att en viss person med rött krull var bortflugen så blev det så, fast det var väldigt fint det också. Faktiskt.

(Och nu är det bara 2 veckor kvar till bob hund)

Kommentarer
Postat av: TOBIAS

asså fy fan ostfyllining. så jävvla nice. vill ha det nu. så jävla gott, jag älskaor ost så nince. önskar jag hade ost nu. och dig. önskar jag ade dig och öst. båda två. saknar dig, kom till mig :(

2009-04-11 @ 03:10:42
URL: http://myacademic.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0