Hej Rymden!

De mest interlegenta människorna i 9 epsilon, och Tilda, samlades hemma hos mig igårkväll! Vi lekte väldigt roliga lekar från Hej Rymden. Bland annat:
E han dö?


Gissa min lök!


Slå grisen i huvudet med spade.


Vi hade till och med gjort en jättefin skylt, för vi hade inget tyg att skriva på. Hej rymden!


Som sagt så hade Tilda fått ett glas av mig.


Sedan gick vi den klassiska nattpromenaden. Vi orkade gå hem till Frida och sen till vasakullen.


Hej Rymden!


Eftersom att varken jag eller någon annan orkade ta några bilder blev alla jättefula men det är okej. Här har vi en fin Västerhöjdsbild. Love it!


Avslutar en fin kväll med en ful gruppbild! Hej då rymden!


Kommentarer
Postat av: cornelia

vad läskigt att tilda nästan ser precis likadan ut på första och andra bilden :|

2009-04-08 @ 13:48:05
URL: http://fleetway.blogg.se/
Postat av: sally

hahaha ja. vi körde varje lek i typ 2 minuter för det blev för svårt annars, så hann väl helt enkelt inte flytta på sig!

2009-04-08 @ 13:50:04
URL: http://crazywomenincrazytown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0