!!!!!

Igår såg jag och tilda bob hund, det var fintfintfint. Haha kan vara något av den konstigaste dagen i mitt liv. Vet inte riktigt var jag ska börja men ja, det var skumt, fantastiskt ehehhe och sånt där. Idag är tilda och jag väldigt trötta och mina ben är finast i världen. En fina massa blåmärken och ett blodigt knä efter några fina uppskrapade skrapsår från typ förra veckan eller nåt haha :( ÄLSKAR LIVET.

Okej kanske kan orka berätta förresten, i en fin punktlista:
1. Jag och tilda skulle se alcazar, vi orkade inte se alcazar för det var för skövdigt och jobbigt haha.
2. Jag och tilda springer på Taubermans och chillar lite med dem.
3. Jag råkar elda upp min leopardtygkasse, fråga mig inte hur haha :<
4. Vi beger oss mot boulogner för att chilla i solen.
5. Lina och emelie kommer till boulogner och chillar med oss.
6. Tilda luktar på en killes strumpa, sen drar vi av någon anledning med dem på förfest?!
7. Vi går och börjar köa med en massa människor, och tilda försvinner lite då och då och ja det mesta under den tiden var faktiskt rätt jättekonstig. Men ah fint.
8. Pascal spelar
9. bobenhundenbobenhunden spelar :D:D
10. Går iväg
11. Går iväg ytterligare
12. Går hem, sover. WOHO.

Kommentarer
Postat av: honsomintefickkelamedola

tjadetvarbäst.se mvh tilda

2009-04-27 @ 22:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0