åh

Nu sitter jag på en säng på Lerbergsgården, vet att ni alla är avundsjuka på mig mhm. Idag har jag:
- Träffat på någon random liten typ rödhårig skånsk tjej med ett konstigt "pensionärs"-namn
- Kysst marken utanför Grand Hotel, fråga mig inte varför
- Pratat om stekare
- Chillat på det enda parkeringshustaket som är värt att chilla på
- Druckit massa energidryck
- Pratat om stekare
- Fått den så kallade pensionären på blott 18 år att byta dialekt på blott 7 timmar
- Ätit blåbärspaj för första gången i  mitt liv (förutom när jag smakade på ellinors)
- Pratat om stekare
- FÅTT HÖRA OTTOHISTORIEN IGEN (efter 4 timmars tjatande hehehehe)
- Åkt hem
- Ätit pizza

Åh, tror jag ska flytta till Helsingborg eller få Beata att överge sina fett häftiga prästdrömmar och bli städerska i Skövde istället. Tror jag kör på det andra alternativet faktiskt.

Kommentarer
Postat av: cornelia

ofta du inte har ätit blåbärspaj förut! vad sjukt! det som är så gott <3

2009-04-19 @ 12:53:04
URL: http://fleetway.blogg.se/
Postat av: cornelia

ÄT GLASS MED MIG ANYTIME BEJB

2009-04-19 @ 17:49:06
URL: http://fleetway.blogg.se/
Postat av: stekarN

haha asbra dag, miss u!!!!!!

2009-04-22 @ 21:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0