vikt

Hej nu tänkte jag vara en såndär typisk bloggare (därför skall jag även skriva någorlunda korrekt) och prata om viktproblem. För att tillhöra den där kategorin måste jag även slänga upp några egopics på mig. Här kommer de:



Jag har efter en ganska lång tid insett att jag faktiskt inte har blivit speciellt mycket tjockare, trots att jag gått upp från 47 till 57 de senaste 2 åren. Men jag har känt mig fet, äcklig och ful, ganska mycket på grund av detta. Nu har jag även tänkt på hur mycket smalare jag var förra sommaren, när jag kollar på bilder därifrån, var jag verkligen det? Svar: nej. Kollar jag på mig själv nu så kan jag nästan tycka att jag är smalare nu än då.

Jag vet inte om detta ska föreställa någon slags mognadsprocess eller om jag bara håller på att få bättre självförtroende eller något liknande. Något är det i alla fall som händer och ja, det känns inte riktigt rätt. Sådant här brukar komma när jag mår bra, för då kan jag bara säga till mig själv att jag är älskad och att folk gillar mig som jag är. Men nu kan jag inte ens göra det, och då är det väl så att det bara finns jag kvar som gillar mig, och därför måste jag väl göra det.

Och trots detta självgillande fortsätter jag mitt hat och min kamp mot min såkallade "idealvikt", och satsar på att gå ner några kilon de kommande månaderna. Vet att ni älskar det!

Nu ska jag ner och äta, faktiskt. Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: tobi

ohh fett coola bilder <3

du behöver ju fan inte gå ner :(

2008-09-25 @ 13:56:45
Postat av: Josefin

du är ju så fin som du är sally!

2008-09-25 @ 16:02:11
URL: http://salutmoncoeur.blogg.se/
Postat av: beata

FIN SALLY. och hallå vill ASGÄRNA träffa er!!!!!!!!!!

2008-09-25 @ 17:04:43
URL: http://pulverkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0