Hela världen är så underbar, om man är korkad tom och glad



Igår var lite smått bäst, efter att vi ätit obeskrivligt god tacos och chillat i trädgården med filt,drinkar och vattenpipa så cyklade vi iväg och TOG ja TOG två vägskyltar. Herr gåman <3
Hahahahah fast bäst var när jag fastnade i cykeln och ramplade i trappan och dunsade ner i marken och satte mig på en mask.
" LINA. AHAHAH JAG HAR DÖDAT EN IKVÄLL. HÖR DU. DÖDAT! "
Sen somnade jag i soffan.
Då kom last out- killarna och väckte mig och jag bara : JAG SOVER. DRA.
Jag är så snäll när jag är trött mhmhmhmhm!
Nu ska jag plugga ( som om jag kommer göra det yeah right, ni hittar mig framför en film).
PUSS! / ellinormedingethår

Igårkväll, dansdansdansdans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0