hästpojken

oj... vad gör jag hemma?
varför är jag inte i skolan?

jag lyssnar på hästpojken i alla fall, något vettigare än ja. ja... ingenting. ikväll är det berg igen, fast innan det ska jag köpa kläder och äta mat. och träffa ellinorponken.

igår träffade jag henne, det var väldigt intressant.
vi lyckades med:
- göra chokladpudding till oss och lina
- äta upp linas chokladpudding
- gå till norma
- somna en timma på norma
- träffa johanna typ 10 minuter
- gå hem till mig och lägga oss på hallgolvet respektive typ ett mellanrum mellan 2 garderober i min hall som är som en stor garderob utan dörr med massa jackor som hänger och äta äpplen och prata.
- få ett sms från marie där det står att hon har sitt sedvanliga byte i falköping
- åka till falköping (fast innan var det dock massor med krångel since ja vi är sämst <3)
- inse att vårt tåg hem inte går förrän typ 1 h och 40 min.
- träffa albin
- tvinga albin att umgås med oss och leda oss till statoil
- köpa godis på statoil (ellinor)
- sno godis av ellinor  (jag)
- hålla på att bli våldtagna (albin?!??! alla?! jag vet itne?!)
- gå till stationen
- åka hem
- sova

TJOHO

Kommentarer
Postat av: marie

DET VAR ASMYSIGT ATT SES <3

2008-10-01 @ 22:10:27
URL: http://bapaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0