When we were winning

Höstlovet har börjat så jävla bra.
Igår var det fika/maskerad/gå omkring på stan och vara fucked up med sally,ylva,tilda,elin,albin,jonathan, anton, rebecca,emily and dont you forget about emma!
Vissa var mer galna än andra och det var kul och det var bra.

Imorse gick jag upp sjukt tidigt och det blev ganska sent igår så jag var typ död då.
Men det var ok, för jag skulle till gbg med hanna aka njet och det var supernice och jag fick köpt snygga saker och det va fint! Och sen blev det en välbehövlig promenix med lenin , hon är bästbästbäst:*
Nu ska jag fixa ett antal saker och sedan ska jag få sova, åh jag behöver verkligen en ordentlig nattsömn.
Puss och godnatt.

Underbart.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0