meow

okej jag har varit jättestressad senaste dagarna och inte hunnit skriva något.
i torsdags blev jag klar med min uppsats om hästens domesticering, jag började gråta av lycka. har försökt skriva den uppsatsen i snart en månad och failat hela tiden, men JA jag lyckades.

igår var då som sagt en trevlig dag som tillbringades på norma och i min bil ungefär.
idag har jag och albin varit i göteborg för att kolla på nordpolen, det var rätt spännande!

imorgon åker jag till berlin, sen är jag i stockholm några dagar och så är jag rätt mycket borta, men ni får gärna ringa.

/sally

Kommentarer
Postat av: marie

härligt, sally!

2008-10-31 @ 09:15:02
URL: http://bapaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0