ekologi

Idag hade vi en betygsgrundande lektion i ekologi. Denna lektionen utspelade sig i något så spännande som en URSKOG. Det gick ut på att gå runt och lyssna på BoGe, vilket kanske inte låter speciellt betygsgrundande, men ack det var det. Det som satte ens betyg var nämligen att man var TYST hela tiden i skogen. Och det är BoGe det gäller så det är serious talk, no kidding, inga konstigheter och sånt där. Det vill säga: var du tyst hela tiden får du MVG.

VEM VAR BÄST VEM HÖLL KÄFTEN I 1,5 H TYP?!?!??!
oh my jag älskar mig själv och hur mycket jag anstränger och ger mig in för skolan

/tzali

Kommentarer
Postat av: tobi

jag visste inte att man kunde ha så kul i skogar

2008-10-14 @ 21:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0