And she'd never have to know what it's like when your heart breaks

- (självklart börjar jag med minus, för att citera louise från floda "SCHLUUUTAA WAAJJNNAA"

- Jag är sjukare än vanligt och har träningsvärk i magen av allt hostande, vilken gör att jag knappt kan gå.
- Min astmamedicin är snart slut och jag kommer inte kunna få ny på ett bra tag.
- Jag var och tränade nyss med mina vänner, men jag gjorde inte så mycket mer än att ligga ihopkurad på en matta och tycka synd om mig själv, som vanligt alltså.
- Jag är fucking skoltrött och orkar inte med mitt liv eller skolan
- Jag är bara allmänt arg på allt och alla hela tiden

+ (tjoho)
- Jag ska färga håret snart
- Hundjocke ligger bredvid mig
- Jag har inte ont i huvudet
- Ja mitt liv kunde varit värre

puss:(

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh blir så arjj. Vet aldrig vem som skriver. avsluta med era namn wtf :<

2008-10-06 @ 23:44:10
Postat av: sally

kolla kategorin :@

2008-10-07 @ 12:08:28
URL: http://crazywomenincrazytown.blogg.se/
Postat av: Malin

NÄÄÄÄ JAG VILL BARA LÄSA SOM VANLIGT :<

2008-10-07 @ 16:55:49
Postat av: Malin

eller titta där stod det nu helt plötsligt

2008-10-07 @ 16:56:25
Postat av: Malin

så stod det inte förut vad sur jag blir

2008-10-07 @ 16:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0