eeeeeeeeeeerhhhhh

Jag har haft sjuk ångest de senaste dagarna och bara velat åka härifrån, har låst in mig på rummet eller bara suttit här nere, har inte orkat umgås med folk och bara varit allmänt trött på allt här. Fast ja det är nog bättre nu.

Igårkväll hände det lite grejer så under omständigheterna sov vi 8 personer i ett rum. Carro _ensam_ i sin säng, den snåle smålänningen :@, jag och hanna på madrass, sofie och malin på madrass, frida och random man i fridas säng och random mans kompis säng på ytterligare en madrass. Ni som vet hur små våra rum är förstår nog hur det var haha.

Dessutom red jag idag och hoppade Ior och det gick jättebra bortsett från att han roade sig med att bita sig fast i bettet och skena iväg med mig lite då och då hehehehehe. Men annars en fin lektion!

Hoppas nästa vecka blir en jättefin vecka för jag ska till ullared och så ska jag träffa David och ja, ja :@ det är vecka 48 :@:@ hej då :@:@:@.@

Kommentarer
Postat av: David

Ja, klart det blir en fin vecka om du ska träffa mig! :D

2008-11-20 @ 19:51:32
URL: http://kaptenboelja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0