WHAT A WONDAHFUL LIFE

Ok, jag sitter här och lyssnar på beethoven, bach och mozart eftersom det är det ENDA jag får lyssna på av min pappa.
Kul. Fast det är fint.
Och så skriver jag ännu mer om gustav vasa, den sjuke jäveln.
Snart orkar jag inte mer, så då ska jag sätta mig och se titanic.

Min nya motto här i livet är:
Man kan alltid ha det värre, alltid har någon värre.
Det gäller bara att komma ihåg det.

Fan vad jag ska bli en falsk jävla kall jävel. Det är det enda sättet att härda ut.
OK LIVET ÄR FÖRJÄVLIGT MEN TÄNK PÅ BARNEN I AFRIKA FFS.

eh cynsik eh ja nä eh eh ?





Kommentarer
Postat av: anna

ta det lungt kvinna! :O

2008-12-18 @ 09:10:14
URL: http://aaccz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0