This town this town this town

Haha, jag vaknade för ca en timme sedan, har sovit som en stock sedan jag kom hem kl halvåtta imorse.
Vara ute hela natten + morgon i borås och göteborg, det är brutalt det!

Juste, måste ringa sally och se till så att jag har biljett till stockholm på fredag. Gotta gotta gotta be niceprice!
Och sen är det julafton( fyfan). Och sen åker jag med sally till örebro, det blir...fint.
Jag sitter också och funderar på om man kanske skulle dra ner till Skåne, till Helsingborg, till Beata.
Skulle vara så kul, men ja. pengar </3
Eller ok, hon får komma hit hihihi.

Nu ska jag fixa mig, hosta lite, ta lite mer astmamediciner som inte hjälper ett piss vilket kanske beror på att jag inte har astma hehehhe, men ah och sen ska jag kanske på lusserock hehehheheheheh.


Kommentarer
Postat av: beata aka skåne aka schtek

kommer så fort jag lagt rabarber på billiga biljetter h3h3h3h puss

2008-12-16 @ 23:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0