One two three four

Ok, jag trodde hostan var så gott som gone, finito, THE END.
Men nej, nu är den tillbaka. Kärt återseende. Not.
Jag kan inte andas </3

Ahja, får besök av det sociala verktyget sedan.
Fint!

Det här är vad jag knarkar justnu, alltså förutom kortison och dåliga filmer, välkända och nya låtar:
Cure - Cut here
The killers - Spacemen
Franz ferdinand - Lucid dreams
Broder Daniel - Shoreline
Pats - Kyss mig igen
Paul Mccarthy and the wings - Live and let die
Bruce springsteen- Born to run & candys room
Hästpojken - Caligula & Shane Macgowan
& alla anna ternheimlåtar
+ väldigt mycket sigur ros.




Kommentarer
Postat av: tobi

Cure - Cut here, asbra låt

2008-12-11 @ 21:43:12
URL: http://dizzymrbusy.blogspot.com
Postat av: anna

jag tycker synd om dig ellinor:(, fyfan vad jobbigt med att lyssna så mkt på alla anna ternheim låtarxD, haha. näh, ångrade migxD. men ändå, stackars diiig

2008-12-12 @ 15:38:59
URL: http://granatapples.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0