Jag är katolik för att jag tycker det är snyggt.

Denna dag har varit ......up and down på många olika sätt.
Fakta: min morgon var </3 , kunde inte förmå mig att le. Men sen muntrade lenin upp bara genom att finnas och vara cool och bäst på alla sätt och vis. Och sedan ett fint telefonsamtal, som resulterade i att på fredag ska jag sally och tilda på parlamentetinspelning. ÅÅÅÅÅ.


Nu sitter jag här, är hungrig, vill in på andra datorn, vill inte vara här, ska nog gå och lägga mig till tonerna av anna ternheims shoreline och känna ångesten bre ut sig i hela buken pga av att jag borde plugga gustav vasa.


Kommentarer
Postat av: marie

DET GÄLLER ATT KÄMPA, SÖTNOS!

2008-12-16 @ 13:07:21
Postat av: ellinor

marie: aw, jag vet, and i do, många gr, nästan hela tiden, men ibland går det bara inte.puss!

2008-12-16 @ 13:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0