haha

okej igår var en fin dag.

1. luciatåg i stallet, en tjejs häst skenade, hoppade in i spegeln, hon ramlade av, hästen sprang runt hur länge som helst i ridhuset. läskigt :((
2. ridning IGEN. red hot shot som jag ska tävla på torsdag och ja det gick helt ok bortsett från att han höll på att bita tag i bettet och jag inte hade så mycket krafter kvar till att förhindra det.
3. myskväll med sara carro och hanna (dvs pommes, idol, läsk, godis)
4. åka bil med fuloscar till järngårn och massa ställen för att hämta johanna.
5. klä in hela sara med toapapper.
6. somna som ett litet barn <3

och ja nu sitter jag i norrköping och skall strax inhandla mina första julklappar TJOHO
vet nog vad jag kan få av min syster i julklapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0