vinn hjärta vinn

idag såg jag pugh fucking rogefeldt, det var episkt. denna dagen har jag väntat på hela mitt liv, och nu har jag bara jethro tull kvar att se (GBG NOVEMBER HEHEHE). hade med mig amanda som sällskap på pugh och vi var jättefina och satt och dansade och mmm pugh gillade det. amanda skrev även en fin låt om en räv som var sträv som hette jenny, den var jättevacker tack amanda för att du har gjort mitt liv lite lättare.

sen såg vi roxanne några låtar för att sedan köpa lite mat (latte) och ströva vidare i den stora staden.
och nu kom jag hem för typ 45 min sen, och skall snart gå och lägga mig för imorgon drar jag tillbaka till berg och chillar där, längtar faktiskt rätt mycket ok.

iaf så vare bäst när pugh spelade love love love ville dö lite <3

/sally

Kommentarer
Postat av: Amanda

det var fejnt somfan<3

2008-08-24 @ 13:53:06
URL: http://lovestodance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0