ta mig med, gör mig lycklig

  
(mh häromdan dvs igår var mitt hår lockigt ehheeh)

Idag åker jag tillbaka till Berg, peppen hehehe.
Nu är jag helt fullbokad nästan hela jävla hösten, det är väl.. eh... party men ok om ni vill ses under hösten så ere bara att säga till så ska jag försöka tränga in er i min fina kalender ehhehe ;);).

ok nu ere så att jag är jättetrött och därmed tråkig så jag orkar verkligen inte skriva något fint och seriöst eller gulligt eller whatever inlägg utan nu ska jag gå iväg och packa lite smått. tjarå.

/sally

Kommentarer
Postat av: tobi

Håret är asballt

2008-08-24 @ 14:23:23
Postat av: Olof

fint med lockigt ju :D

2008-08-24 @ 14:27:04
URL: http://thecompletetruth.blogg.se/
Postat av: tajana

TAJANa

2008-08-24 @ 22:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0