Oh this town, kills you when you´re young

Vill bara bort. Tack. Puss.
Vill flytta med sally eller emelie, allt är bättre än här, till och med en håla utanför linköping
Hur ska jag kunna överleva tvåan? Och trean? Utan sally? Förbannade jävla sally
Sure, hon kommer ju och hälsar på ibland men det är Definitivt inte samma sak
Man liksom vet att hon är 10 min bort och att jag nästan alltid kan sova där när jag inte pallar
eheheheheheheh
Fanfanfan
och så flyttar emelie också, men blääää.
Liksom känt kvinnan bra i typ ett halvår men ändå måste man bara gotta love tjejen! 
Förbannade flickor, stanna här med mig, jag göra ünderbar mat für er!
Men jag överlever. Tror jag.






Kommentarer
Postat av: marie

svaris: nepp, har inga pengar :<





(sjukt snygga tjejer ni är, hörrni!)

2008-08-17 @ 20:48:22
URL: http://bapaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0