jag har en älg i min väska



Det här är vad hjärnan har sagt om mig:
Jag måste vara galen, jag har aldrig känt så mycket
som när jag är med dig, jag har aldrig känt
så mycket som jag gör när jag är med dig.

29/8: Idag var det popaganda och det var så jävla bäst.
Började med att se vapnet tillsammans med ellinor,
vissa personer (dvs kenny bölja och patrik) missade ju vapnet eftersom att de var sega.
Sedan var det dags för det jag väntat på i snart 2 år, Shout Out Louds.
Jag stod på andra-tredje raden, hade min älgmask och var jättelycklig och ville bara gråta hela tiden.
Så jävla fint var det. Lätt bästa spelningen i mitt liv, faktiskt.

Sedan hoppade vi bara över massa band och gick och käkade på mcdonalds mm det var jättespännande.
Kom fram random trevlig oleg till mig och bara: DET ÄR JU DU PÅ SHOUT OUT LOUDS MED ÄLGMASKEN.
Stod och pratade med honom i typ 10 minuter eller något det var jättefint.
När vi käkade pratade vi om ja, ellinors familj, ellinors fingrar och andra roande saker.

Sedan var det dags för Säkert! Det var också sjukt äckligt bra, så bra att det inte går att beskriva.
Också lätt en av de bästa spelningarna i mitt liv, ville bara stå där och dansa.
Dansa till sanningsdan och vi kommer att dö samtidigt med ellinor hela natten lång.
Dessutom kom det fram en tjej till mig (since jag hade älgmasken) och bara:
DET ÄR DU SOM ÄR ÄLGEN I VÄSKAN!!!!!!!!!!!!
Så underbart, så fint.

30/8: Och nu när popaganda är över för min del känner jag också att det är fucking höst.
Nu vill jag bara lägga mig och dö över hösten/vintern och hoppas på att allt blir bra.
Och ikväll är det matfestival och jag orkar verkligen inte gå, pallar inte människor.
Men ska nog iväg och se Anttila med ellis och anton, det blir fint.

Nu ska jag sluta gnälla och gå och dricka kaffe och äta glass istället, puss!

/sally

Kommentarer
Postat av: mandizzle

haha jag har tänkt på att det faktiskt låter som om hon säger "jag har en älg i min väska" haahha

2008-08-31 @ 22:53:01
URL: http://lovestodance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0