Tjoho!

Okej jag har haft en spännande långhelg.



1. I onsdags var jag med Andrea och ja, vi var så charmiga som bara vi kan vara (se bilden ovan) haha. Mycket trevlig kväll, ehehehehe.
2. I torsdags kastade jag mig lagom trött på ett tåg till Helsingborg, det var najs.
3. Jag har tillbringat hela helgen i Helsingborg och har varit helt totalt dödssjuk och bara AAAH NEEEEJ DÖÖÖR, typ så sjuk som jag var förra året vid den här tiden.
4. Jag har idag vaknat upp HELT FRISK, eller nästan i alla fall :D:D:D:D:D lyckan

Har fått kritik på mina punktlistor av en viss person, NÄMNER INGA NAMN DOCK. Personen i fråga tycker att jag utelämnar alla de smaskiga detaljerna och bara går in på onödiga saker. Detta tycker jag dock inte stämmer, vet att ni vill veta hur sjuk jag är.

(Och ja, jag har färgat håret, vet att ni såg det ehhehe, fast det är typ 10 gånger rödare i verkligheten än på bilden, och ja jag vet att ni är jätteavundsjuka ehheheheh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0