SÅ KÄND

Jag är med på bild i dennis m's blogg, känner mig fucking famous! (Vet att ni vill kolla) Tack Beata för att du gör mitt liv så mycket roligare haha. Mmmmm nu ska jag fixa alla rester så jag faktiskt får sommarlov en vecka tidigare. WOHO. om 2 veckor befinner jag mig faktiskt i hässleholm, det gör jag om 1 vecka och en dag också, fast för ja tågbyte haha.

Hahahahahaha vi fick bästa lappen i skolan idag förresten. Det var typ en lapp om någon grej vi ska ha på temat. Och så är hela lappen dvs en hel A4 skriven i COMIC SANS!11 Men innan jag hinner få mitt vanliga utbrott läser jag den lilla texten som står längst ner i en parantes: (Japp Sally, du ser rätt, Comic Sans...) Älskar mina lärare med hela mitt comic sans-hjärta<3<3<3


(Om det hade funnits ett hjärta med i comic sans hade det säkerligen sett ut sådär)
(Självklart turkost och kursivt!)

Kommentarer
Postat av: tajana

ser inte bilden på dennis blogg :@

2009-05-13 @ 15:59:24
Postat av: sally

dålig du är :@

2009-05-13 @ 16:06:23
Postat av: marie

hahahahaha <3



vår klassföreståndare använder sig alltid av comic sans!

2009-05-13 @ 16:44:23
URL: http://bapaba.blogg.se/
Postat av: albin

Koolt!

2009-05-13 @ 20:34:55
URL: http://grekernaanfaller.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0