Okej

Det har varit en väldigt konstig helg, och måndag.

1. Jag skulle egentligen åkt till tobias men det blev ändrade planer
2. Jag åkte och hälsade på min farmor för första gången på 8194208124 år typ
3. Jag var hos Lina och grillade och grejer, sedan infann sig kyrk och david och en skåning.
4. Skåningen var en väldigt trevlig skåning.
5. Vi söndagsfikade och det var NYA människor med ojojoj
6. Min sko gick sönder </3
7. Jag är nu ägare av en IPOD OJOJOJ
8. Jag har insett att samma nätter väntar alla faktiskt ÄR BRA 200 år försent
9. Jag har också insett att Maria & jag, stjärnfallet och Åh Uppsala ÄR BRA.

Idag när jag var ute och sprang på morgonen tänkte jag gena lite. Jag klättrar då in i en typ gammal hage som, jag trodde, inte används. När jag gått typ 10 meter står det typ 10 000 får och kollar på mig, eller okej typ 20. Och eftersom att jag såg Black Sheep rätt nyligen fick jag panik och sprang skrikandes därifrån. Bra Sally.

Kommentarer
Postat av: cornelia

hahahaha älskarej <3

2009-05-11 @ 13:58:58
URL: http://fleetway.blogg.se/
Postat av: marie

så synd att jag inte kunde ses!

2009-05-11 @ 18:27:54
URL: http://bapaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0