meow

Har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv som jag var i lördags, är fortfarande trött efter det haha. Men ja, okej min fina helg:

Torsdag: Var i stallet typ hela kvällen och ja träffade min klass sen.
Fredag: Åt middag hos min mor, och åkte sedan hem och ja, chillade.
Lördag: Hade stalljour och var i stallet i FEMTON!!!111 timmar, eller ja. Det gick 15 timmar från det att jag åkte hemifrån tills det att jag åkte hem. Red först ett jobbigt dressyrpass, sedan galopprogram och sen en fin skrittur i skogen med Andrea. SEN BLEV DET ATT CYKLA HEM, ojojoj. Fett hurtig. Sen när jag väl var hemma klockan 10 på kvällen så orkade jag inte ens gå till köket och hämta mat, så jag somnade istället ehehhe.
Söndag: Stalljour, fast dock inte lika jobbig idag. Sedan kom jag hem, duschade och åkte till kalmar!

osvosv i kalmar.
Fast nu är jag på väg tillbaka till Linköping och ja, missar fysiklabben i eftermiddag känns rätt surt?! MEN så kan det gå.
God natt!

Kommentarer
Postat av: lea

älskar att du beskriver hästarna och såntdär tråkigt rätt så ordentligt, men när det kommer till kalmar och de saftiga detaljer blir det bara osv osv.

:@

2009-05-05 @ 16:10:24
URL: http://kidsister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0