Kullenfestivalen


Bella, Frida, Stina, Ylva, Lina, jag, Ellis, Tilda och Tuva.



Jag och en spiknykter ehhehe Tilda efter vi precis hade dansat sönder oss till djuret. älskar hur UNDERBART FINT MITT HÅR och mina pollenkliande ögon är, åh sommar<3

Men okej kullenfestivalen:

1. Mitt tåg var försenat men jag sprang till bussen och mötte upp Albin och hans vänner.
2. Jag hittade Ellis och co
3. Sen kom syntharna dit
4. Sen kom 9 epsilon dit
5. Vilket betyder att hela min vänskapskrets (-vretamänniskor) var samlade på ett ställe.
6. Vi såg djuret
7. Vi gjorde ingenting
8. Vi gjorde ingenting
9. Jag har gömt mig bakom Ylva
9. En tjej brände hål på mina strumpbyxor med en cigarett, nice.
10. Vi gick in till stan och jag hittade en enlitersflaska med ENERGIDRYCK!11
11. Hatar mitt minne?!?!+
12. Vi kom tillbaka och såg Kid Galahad, fast då försvann Tilda?!
13. Vet inte vet inte vet inte
14. Vi satt på edn bänk och frös då finaste fjortiskillarna kommer fram och tigger cigaretter och sen blir jättearga på albin, åh VAD JAG ÄLSKAR VÄSTERGÖTLAND IBLAND. haha woho.

För er som inte förstår det var jag spiknykter igår, så ja. Mitt närminne suger men det är okejjjjj.
13.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0