Har du lax?

Idag har jag varit i kyrkan och gjort olämpliga saker, bland annat lyssnad på en Burger King-leksak som säger haru lax? Haha. Dessutom var Micch och jag OERHÖRT JÄTTEDUKTIGA idag och pluggade på fysiken och gjorde klart nästan hela kapitlet ojojoj. Vi belönade oss själva med en KLADDKAKA. Ja, det var rätt nice faktiskt.

Nu har jag bara 148918491 andra RESTER KVAR DÅ, åh jävla skola. Och imorgon är det mattenationella VILL DÖ. Hoppas Oscar/Ellis/Tommy/Någon liknande vill skjuta mig SNARAST. Jag blev skjuten idag när jag gjorde olämpliga saker HHEHEEHE, eh okej.

På fredag är det kullenfestivalen och jag som är så häftig kommer att vara där hehehe. Vi skulle ha någon slags grillfest i skogen på lördagen men kajsajäveln åker till Göteborg och vi andra lär ju bara gå vilse i skogen utan henne, så det blir nog inget. TRÅKIGT NOG ehehe.

Om 2 veckor befinner jag mig i helsingborg, det gör jag om 1 vecka och 2 dagar också.

Kommentarer
Postat av: beata

blir fett fint, hbg ser fram emot ditt besök! och haha sally, dennism ser dig och ditt hat!!!!!! http://dennism.se/2009/april/kand-pa-facebook.html#comment

2009-05-13 @ 12:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0