Okej på riktigt

Igår var jag på bondefest och det var okej. När jag kom hem till Andrea och skulle sova sen gick INGET som jag tänkt mig. Först så hade hon bara ett champagneglas när jag ville ha en redig jävla mugg (och göra en ellinor) och dricka massa vatten ur så jaha fick väl dricka mig otörstig ändå. Anledningen till vattenbehovet var att jag kände mig full?! Efter att inte ha druckit något? However, vi såg på MacGyver och Förhäxad fram till halv 3, då andrea skulle läsa. Men jag somnade så sött. Tror dock att jag var lite väl blåögd, för hon måste ha stoppat i mig något så konstiga drömmar som jag drömde inatt. Exempel:

1. Jag vaknar och är fullständigt övertygad om att en kille på min skola ligger ovanpå Andrea. (Som förövrigt är VÄLDIGT lik David Wiberg haha, FÖRSTÅR NI DET HEMSKA?!?!.....) Måste sitta ett bra tag, ingen riktig tidsuppfattning runt 3-4 men kanske 10 minuter innan jag faktiskt kan bestämma mig för att Andrea ligger ensam och att Ledström inte ligger ovanpå henne.
2. Jag vaknar ytterligare en gång är denna gången övertygad om att utomjordingar har kidnappat Andrea.

OKEJ BERÄTTAR MER OM MINA DRÖMMER SEN JAG HAR JIMMY BÖLJA PÅ MSN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0