sommarlov

Okej. Bilder.

I fredags vad jag med Emelie och Axel. Bilden beskriver midsommar rätt bra. Klockan 2 på natten cyklade Ellinor och jag från Emelie (dvs hemifrån mig) hem till Ellinor. Det var najs.


Jag var på Liseberg i lördags med massa folk. Orkar bara ladda upp 1 bildnu.



Jasmine och Alex.

I söndags var jag med 9 epsilon!!111 Fast har inga bilder från det men det var rätt najs. Vi bastade, gick i spöregnet och chillade hemma hos mig.



Igår var jag med världens bästa Tilda och chillade i Helensparken, drack te och lyssnade på Håkan Hellström. Det var rätt jättemysigt faktiskt.


Så häftig var jag, Tilda var också rätt häftigt, men jag har bara dubbelhakebilder på henne.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

JAG VILL HA BILDER

2009-07-10 @ 10:23:50
URL: http://diskobitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0