Tack så mycket!


Tack Dennis!
Dennis M har fått mig att inse hur onyttigt kaffe är och jag har därför bestämt mig för att sluta dricka kaffe och därför bara dricka grönt thé istället (ja det stavas thé OKEJ?). Tack Dennis, du har verkligen räddat mig jag känner redan efter en dag hur jag mår mycket bättre! Jag uppmanar alla er läsare att ta efter min och Ellinors dennism-inspirerade hälsosamma stil! Ingen pizza, inget kaffe, inget godis, inget från familjen dafgård och framförallt ingen pucko är den dieten vi följer, och har följt sen ett tag tillbaka och vi mår verkligen TOPPEN! Vi är nu påväg mot size 0, speciellt jag så jag kan komma i kjolen Tilda har sytt. Som Dennis, som man nästan kan betrakta som vår gud, säger: Man måste ha mål! Jag hade nog aldrig kommit så långt om jag inte visste att världens snyggaste kjol är för liten för mig! 50 kg efter sommaren är mitt mål, och om jag lyckas har jag bara Dennis att tacka!

(Okej på riktigt, jag håller faktiskt på att sluta dricka kaffe, och som ni märker har jag redan blivit jävligt konstig. Sitter här och skakar och mår sämst pga att jag inte druckit mitt morgonkaffe.)

Kommentarer
Postat av: tajana

ÅH DENNIS M ÅH <3<3<3<3<3<3

2009-07-06 @ 16:56:27
Postat av: cornelia

NEJ DET STAVAS INTE THÉ :@@@@@@@@@@

2009-07-06 @ 21:21:40
URL: http://fleetway.blogg.se/
Postat av: tobi

jag har druckit grönt te sen galaxen skapades

2009-07-06 @ 21:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0