Norrköping

Gud, jag har inte varit hos mamma på evigheter känns det som. Men nu sitter jag här och skriver något försenade inbjudningar till klassfesten på tisdag. När jag tänker efter läser nog ingen 9 epsilonare den här bloggen men det är okej :(

Åh haha igår pratade jag och Andrea politik med en tjej från danderyd i vår klass. Det hela slutade med att Andrea och jag skrattade så vi höll på att dö och hon gick in och smällde igen dörren haha, skrattar bara jag tänker på det. Men om man nu tycker att folk som inte har pengar förtjänar att dö, då får man bli lite utskrattad. åhåh.

På tisdag ska jag till falköping, kommer troligen avlida eller bli mördad eller något liknande, möjligtvis på mina knän avbitna. LÄSKIGT LIV.

Okej nu ska jag se på så ska det låta hahaha


Kommentarer
Postat av: albin

JAG SKA BITA KNÄNA AV DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-04 @ 02:50:28
URL: http://grekernaanfaller.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0