haha alltså

Idag har bara varit konstig. Allt började när jag och fisk skulle gå ut genom en sån där snurrdörr och jag var så trött att jag råkade gå ut för tidigt och brakade in i väggen. Tur att jag inte får ont i alla fall, annars hade jag nog dött. Sedan går vi längst med drottninggatan bort mot gamla stan då jag springer på hanna, som jag har varit kompis med sen jag var typ 1 år gammal och som jag inte träffat på 2-3 år?! Typ 5 minuter efter det är vi borta vid slottet och vi insåg att vi var helt omringade av turister och försökte hitta svenska männniskor. När jag efter typ 10 sekunder ser 2 människor som ser svenska ut och pratar svenska är det cornelia och hennes mamma?! Blev så rädd då att jag och josefine satte oss ner och fikade resten av tiden.

För övrigt har jag sett 3 star wars-filmer nu!!11 :D:D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: cornelia

haha love you <3

2009-04-13 @ 19:22:03
URL: http://fleetway.blogg.se/
Postat av: andrea

jag hoppas för ditt eget bästa att det var de tre första filmerna du såg (alltså episode fyra, fem och sex)! man måste se dom i rätt ordning liksom, mkt viktigt det där!

2009-04-13 @ 23:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0