Falköping

Tilda och jag åkte nämligen till falköping idag!


Jag mötte upp denna kvinnan, vid namn tuggummit!


Och denna mannen, det vill säga Albin. Detta var den vettigaste bilden jag fick på honom, alla andra var jätteoskarpa eller så var det världens sämsta ljus eller så var det bara hans rygg. Tråkigt för Albin!


Efter en lång tids väntan kom äntligen Tilda SOM HADE FYLLT IGEN SINA GLUGGAR, SÅ COMIC SANS


Vi gick till någon second hand-butik och jag gav Tilda ett ölglas som det står en hel öl på i present.


Och så fikade vi. Sen åkte Tilda och jag hem för klockan 8 typ skulle det hända roliga saker hos MIG
fast de bilderna kommer nog imorgon ehehehhee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0