det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte hittar hem men det gör jag; tror jag

Den här helgen kommer bli den bästa i mitt liv.
1. GRATIS STYLING OCH MAKE-UP PÅ LA RAMI!11
2. Alcazar!111
3. BOB HUND!!!!!!!!!!!!111111

Okej hahahaha, är tydligen någon stor shoppinghelg i Skövde så det blir najs. Det enda som inte är najs alls är att jag och tilda inte har koll på NÅGON som ska på bob hund i skövde?! Fattar inte riktigt grejen men okej. Det blir fintfintfint. Och ja åååh min lycka är OBESKRIVLIG kan knappt stava så glad är jag.

Idag hade jag för övrigt nationellt prov i Engelska, sämsta ämnet någonsin vare. Datorer, vem fan är intresserad av det!?!? haha ååh ångest, sen red jag och det gick sämstsämstsämst för jag var helt slut efter gårdagens bodaborg upplevelse (som var så GALET ROLIGT att jag håller på att dö) och sedan ett hårt dressyrpass på kvällen.

Åh älskar livet.

Kommentarer
Postat av: tobias

ja, vem fan gillar datorer?!

2009-04-24 @ 23:36:14
URL: http://myacademic.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0