Åh

Nu är det vår. Idag åkte jag och massa människor från min klass och parallellklass till staden själv, LJUNGSBRO, och åt glass. Så bäst var det, och nu ikväll ska jag och andrea på bio och se Kenny begins, tjoho.

Jag börjar komma ikapp med skolan också och det känns jättebra, och matte b går asbra och ja allt är fint. Måste bara hitta min miniräknare så.

Woho. Okej påsklovet, säg till om ni (dvs tylvinor, lina, emelie, osvosv vill ha några ändringar!)

fredag: mamma
lördag: tomas di leva
söndag: tobias
måndag: tobias
tisdag: tandläkare, falköping, klassfest!
onsdag: stockholm? någon som vill följa med gratis hehehhe ;););
torsdag: tandläkare, sedan hyvlas lägenhet?
fredag: ?
lördag: ?
söndag: bålsta
måndag: bålsta

Kommentarer
Postat av: tajana

fredag: tajana

2009-04-02 @ 19:09:52
Postat av: Tobias

om du inte hittar nått till fredag - lördag får du gärna se nordpolen med mig :)

2009-04-02 @ 19:35:36
URL: http://myacademic.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0