uppdatering: livet på landet (SLUTA VA SÅ JÄVLA ARG)

idag och igår har jag mest gått runt och varit arg på allting, inte okej så att säga. detta har dock mattat ut mig väldigt mycket så jag stensomnade klockan 6 och vaknade vid sådär 10 över 8. damn borde egentligen gå tillbaka till huset och gå och lägga mig för att ja, jag kanske ska orka med imorgon också.

idag hade vi 2,5 h ekologi och sprang i skogen med boge, han sprang ifrån oss och gömde sig bakom ett träd, mogen lärare. sen kom vi tillbaka och hade prov på vad vi "lärt" oss ute i skogen ÅH VAD ROLIGT LIVET ÄR.

sen så har jag OK TRO DET ELLER EJ börjat vara aktiv på mattelektionerna, tillskillnad från vad jag var på vasa, så nu ska jag faktiskt plugga.

just när jag skrev detta insåg jag att jag har 2 uppsatser att skriva som jag egentligen borde skriva nu... men orkar jag? nej. eller ok nu ska jag faktiskt öppna den ena och börja skriva om något så intressant som LÖVSKOG och BARRSKOG.

tjingeling?!?!

/tzali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0