Stay free

I fredags :
hardcore superstar på liseberg med lenin, pontus, hanna, angelica och tobias.
Sjukt sjukt sjukt nice, förutom att jag inte fick höra shame....och someone special ! Menmen!

Igår :
En äcklig klängig människa som var inte ok euweuweuw
emelie blir packad somfan som vanligt och jag får ta hand om henne och dra med henne hem i sällskap med inte så jävla roligt gäng euw euw
donken kl ett på natten, finns det något godare? NÄÄ

idag :
vaknar hos emelie vid halvtolv , vi käkar tacos och tittar på bring it on, mhmhmhm gotta love it
nu ska jag duscha och hitta min historiebok, sedan ska jag på mamma mia med putin PUSS

sammanfattning : överlag sjukt bra helg förutom ett par smärre idioter.

we´re burning it fucking doooooown


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0