Efter regn kommer solsken..eller ja. fan. något.



Tur att lenin johanna sally emelie och leone är bäst ingen protest!
Om en timme ska jag få se sally. Hur glad är jag? JO asglad1!!!!!!!111
Jag har snackat med pappa nu och han vill att jag ska hoppa av samhäll som vanligt och alltid innan har jag tänkt : jävla idiot. Men nu tänker jag mer : fan vad skönt. jag orkar ändå inte skolan.
Har nästan lust att snacka med maud ( min mentor) imorgon om det.Jag är halvt seriös. Jag vet. Jag är dum.
ok efter ett minisamtal med lenin och pontus så har vi kommit fram till att
 a) jag är dum i huvudet b) nej jag ska inte hoppa av

PUSS



Kommentarer
Postat av: Anonym

tjoho

2008-09-24 @ 11:20:00
Postat av: Astronauten

Rösta på mig och vinn en snygg och hipp mobiltelefon!

http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986

2008-09-24 @ 11:25:46
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0