100 - I thought you said summer is going to take the pain away

Okay hundrade inlägget.
Tänkte därför hylla mina fina sommar, som har varit fyllt med allt bra som kan tänkas.
             

Förstår inte riktigt varför allt bra måste ta slut, hade gärna levt kvar i euforin efter emmaboda och vara konstant lycklig och uppe, men nu har det gått ner och jag är nere på botten igen. Längtar redan till nästa sommar, och jag, tro det eller ej, brukar faktiskt tycka att det är skönt när sommaren är slut. Men tidigare har jag inte haft så mycket att göra, inte så många roliga människor att umgås med, och inte så underbart humör. Får verkligen försöka göra nästa sommar bättre, men känns ändå som att jag kommer att se tillbaka på denna sommaren i framtiden. Så mycket tid med Ellinor och ändå så mycket tid för mig själv (och ja haha, jag älskar att vara ensam). Det går knappt att toppa! Dessutom, knappt någon alkohol alls, vilket gör mig sjukt mycket lyckligare.

Men ok puss på allt ändå!

Kommentarer
Postat av: ellinor

nu kmru hit sally håller på avlida här, måstemåstemåstemåstemåste snacka med dig NUUUU!! sätt på din mob eller ngt, går inte få tag i dig:(:(

2008-09-20 @ 12:24:26
Postat av: Malin

Ååååh Emmaboda. Nästa år igen Sally, och då ska vi dela ut demos till höger och vänster ;) Kan ge en till CK med hahahaha.

2008-09-20 @ 15:42:51
URL: http://lockhart.blogg.se/
Postat av: marie

Det har varit mysigt att träffa er båda <3

Vi borde ses innan sommaren igen.

2008-09-23 @ 17:32:55
URL: http://bapaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0