Miserabelt och sådant där otäckt

Jag har så riktigt jävla tråkigt, hatar att vara sjuk.
Jag får liksom sitta här och mögla, det enda jag gör är att leva på kortison, äta, hosta och titta på film.
Såg sjukaste filmen idag, värsta skräckfilmen med sjukt mycket blod, åh den piggade upp mig somfan <3
MEN, franz i sthlm i mars, ååå. Villvillvillgågågågå, ska bara...skaffa pengar.

Bajjthawäy, var hos doktorn igår och sånt. Och då var jag ju tvungen att ställa mig på en våg och fan titta hur mycket jag väger och sånt. OCH FAN VAD JAG HAR GÅTT UPPI VIKT!!!!111! MÅTE HA GÅTT UPP TYP 8 KILO PÅ TYP ETT ÅR! VAFAN! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! JAG KOMMER JU VARA GRYMT ÖVERVIKTIG INOM ETT HALVÅR OM DET FORTSÄTTER I DENNA MISERABLA TAKT.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0