emmabodafuckingfestivalen.



från vänster (stående): tobias, anton, anna, emma, jag, lea, jasmine, tobias, lisa, björn.
sittandes: kakmalin och herzal.
(och så en jävla massa frånvarande :<)

kan inte säga mer än bäst. ellinor hade rätt, vi partade rätt mycket och ja. jag var jättesjuk fram tills lördagen då jag som 13,5 h och blev rätt frisk så igår var party. såg inte på så många band för jag var sjuk, men stod längst fram på those dancing days. men ja, satt mest vid sidan av scenen och låg i tobias knä och halvsov, så jag fick ju höra musiken och det är ju det som är grejen.

festivalen bestod även rätt mycket av att köra kundvagn ner till stan och leka drottningar av den blåa linjen. och dricka blue keld och äta bröd (när det inte var slut då) och ja lyssna på dåliga historier, chilla i solen, säga brödet är slut och ja bara vara allmänt jävla mysiga. sen på kvällen blev vi lite mer party och kollade på när malin däckade, anton var stockholmare och emma var jättepackad.

kommer troligen få lite bilder snart, så då slänger jag upp så ni får se hur bäst det var :D

/sally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0